Σε κάθε χώρο εργασίας, τα διευθυντικά γραφεία αποτελούν το το σημείο αναφοράς του χώρου, καθώς…

Οργάνωσε το γραφείο σου
Ξεκίνα δυναμικά την ημέρα σου στο γραφείο, αρχίζοντας από τα βασικά – την οργάνωση του γραφείου σου:
✓ Ξεχώρισε τα άχρηστα αντικείμενα
✓ Ξεφορτώσου τη “χαρτούρα” που δεν χρειάζεσαι
✓ Συμμάζεψε τα καλώδια
✓ Αξιοποίησε σωστά τα συρτάρια σου
✓ Βάλε την δική σου προσωπική πινελιά
Μην ξεχνάς ότι η σωστή οργάνωση είναι αυτή που θα σου φέρει αποδοτικότητα και θετική ενέργεια! Επομένως, βάλε προτεραιότητες και ξεκίνα!